vrijdag 29 januari 2010

# 4 - Mada van Gaans @ AIFW




Donderdag 28 januari

Na de show van Individuals moest ik gelijk weer in de make-up voor de volgende show: die van Mada!

Het grote probleem bij deze show lag voor mij bij de schoenen. Ze waren niet alleen hoog, maar ze konden ook nog eens makkelijk uitvallen. Ik kreeg al tegenzin voor de show bij de gedachte dat ik uit mijn schoen zou slippen, en op blote voeten verder zou moeten. Bij de repetities gebeurde dat dan ook steeds.

Ik was moe van school en de vorige show, chagrijnig door de hitte en stress, en vooral bang. Toen heb ik 5 rollen tape gevraagd en in mijn schoen geplakt. Helaas werkte het niet helemaal goed, omdat ik een panty aanhad.

GODZIJDANK ging het bij de show goed, niet gevallen, niks verloren.
Maar mooi zag het er niet uit, bij bijna niemand van de modellen.

Mijn mening: Hakken van 2cm lager met een riempje zou de show heel veel goed gedaan hebben, nu ging de aandacht van het publiek namelijk voornamelijk naar de schoenen. En dat was (denk ik) niet de bedoeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten