zondag 30 mei 2010

Bijna nat.

Ik was gister met mijn moeder en mijn tante op een conferentieoord waar allemaal kinderboekenschrijvers waren (wat overigens heel leuk was! Jaques Vriens is geweldig en Hans Kuyper niet) en daar was een heel brede vijver met een kabelbaan eroverheen. Het had twee handvatten waar je aan moest hangen, en toen mijn moeder zei dat mijn broer dat meteen zou doen, moest en zou ik het natuurlijk ook proberen.
Ik nam een aanloop.. en sprong. De handvatten waren heel glad, maar ik kon me vasthouden. Op tweederde van de vijver echter... KWAM IK STIL TE HANGEN!! Heeel erg laag, ik moest mijn benen helemaal optrekken en mijn kont raakte het water net niet.
Dus ik begon te gillen. Nou ben ik helemaal niet een persoon die gilt, maar de situatie was er gewoon naar. Ik, bungelend boven een vieze sloot, aan een paar gladde handvatten. GELUKKIG zat er een touw aan, en begonnen mijn moeder en tante me verwoed terug te trekken naar de kant. Toen ik losliet viel ik alsnog bijna in het water, maar het ging nog net goed.
Jezus wat een avontuur, de adrenaline zit nog in mijn lijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten